Saturday, March 22, 2014

時鐘Diy

我屋企部三星電視,岩岩夠三年零一個月就即刻同我打柴。

打去三星問,佢話我地過左保用期了,上門檢查費xxx, 如果要運返去佢地公司維修要再比xxx, 最後零件同維修費就要檢查完之後先可以報數。

聽完一大輪,心諗:我不如買部新架喇。

又因為換左電視,就遮住左now既接收器,我地就再睇唔到時間喇。

河馬大師話不如買個鐘返黎喎。

咁好喇,我就即刻上偉大的淘寶睇睇。

係我左挑右選既情況下,我決定買個Diy鐘,一來可以美化家居,二來又可以比河馬大師發揮佢既設計空間。

終於係其中一個星期日,佢開始佢既偉大工程,搞左兩個幾鐘完成左呢個鐘喇。






















































我覺得好靚,我好滿意。

所以,河馬大師,你既辛苦係值得的。


No comments:

Post a Comment