Thursday, March 20, 2014

激氣的乾衣機

我其實都幾憎香港既天氣,因為真係好潮濕,成日都濕濕泣泣。

之前有幾日好凍,一回暖少少,我屋企既浴室就好似比人拋棄一樣,不停咁喊,d眼淚未停過,係咁流。

其實我浴室都算好喇,我果層既電梯大堂先恐怖,我以為佢比人掉左落海再走返上黎唧,竟然濕到水浸一樣,地上有一灘一灘既水,天花亦都有水滴落黎,我行果時好小心,因為我怕跣低。

呢d我可以好小心咁避,但係好困擾我既係,我洗既衫一直唔乾,因為我屋企無乾衣機,可以晾衫既地方又有限,沖完涼既毛巾係浴室醃住,d味好臭,有時我會忍唔住掉左條毛巾去。

終於,我忍唔住係街度買左一部摺疊式乾衣機返屋企試下。

老實說:我好失望,因為部機太細,放唔落好多衫,我第一次用果時唔知,我掛左十二件衣物入去,三個鐘後,E…點解唔乾既,心諗係咪多得濟,好喇,乾少d嘢,掛九件,又開三個鐘。哎呀!呢九件衫加埋乾左六個鐘喇,只係好薄果五件乾左,呢五件係底衫同老公既shirt,另外我平時著既唔厚長袖衫,睡褲同毛巾都未乾晒。


真係激死我喇,感覺呢個乾衣機好廢。

後來經我再三測試,我發現裡面最多可以放四件衣物,咁就三個鐘可以乾晒,當然太厚既唔得喇。

但只可以乾四件,又麻煩我又開又收,又晒地方,真係激死人喇,真係唔用好過用呀。


No comments:

Post a Comment