Sunday, March 16, 2014

冬天必備的電暖毯

聖誕節果時,我返左屋企同屋企人燒野食。講開隻腳好凍就好難訓著 。
細佬就即刻話,佢女友成日都話佢手手腳腳都凍,成日都比細佬凍醒左。
我話,係喇係喇。河馬大師隻腳又係好凍,好似成舊冰咁。
不過好彩我有用暖水袋,成日都推個暖水袋落河馬大師對腳度,咁就唔會凍親我 。

我細佬就話,唔知買電暖毯有無效,佢話打算放假果時去買。

我就記起hsbc有電暖毯買,即係search比佢睇,四百幾蚊既雙人電暖毯,最長可以長開十粒鐘,又有買種溫度選擇,好似幾抵,再望真d, 佢話德國名牌,心理上感覺唔錯 。我細佬就叫我幫佢買張。

我同河馬大師講,不如我地自己都買一張喇。

咁河馬大師梗係話好喇,我開始發現,我好似話買咩佢都話好的。係佢知道我真係天生慳家唔會亂買野定係佢真係一d都唔在乎錢呢???

我上網訂完,約一星期收到信,叫我一月尾去拎。
下!!要等成個月,本來凍都變唔凍喇。
我仲明明打去hotline問過話有貨架嘛,真係唔明點解有貨都要等咁耐。
算喇,唯有等下年先用喇。

點知,奇怪既事發生了,就係二月有幾日好凍,凍到發顛咁濟。連三月都有幾日好凍,點解個天氣咁奇怪既。
係咁凍既天氣之下,我地就即刻拎張電暖毯出黎用。我地開足十個鐘,好舒服咁訓左一場好覺。

幾日後回暖,河馬大師竟然同我講,電暖毯真係救左佢一命,如果唔係佢一定會凍死喎。



























尋晚我返媽咪度食飯,我入客房見到電暖毯既盒,就突然醒起,係喎,我細佬好孝順咁將張電暖毯比左父母用,(其實本來想買多張比阿婆,我阿婆點都唔肯用,話怕電死佢,搞到我細佬仲好嬲話點解阿婆咁固執) 我問爸爸,張毯掂唔掂,有無開黎用。
我爸爸話有呀,最凍果幾日先開黎用,依家收返入盒喇。

我諗:冬天既期間,相信電暖毯已成為我既必需品了。

No comments:

Post a Comment